Neşeli Sözler
Neşeli Sözler
Ben de isterdim sevilmeyi lakin tipim elvermedi...

Önceden bayramda gelen misafirler okulu falan sorardı şimdi şekerini yiyen wireless şifresini soruyo.

Avrupaya vizesiz gidicez derken sokağa kimliksiz çıkamaz olduk.

En son GTA'da sevgilim olmuştu onu da yanlışlıkla ezmiştim.

Vişne bahçeleriyle dolu, Neşeli bir şehre benzerdi senin sesin.

Bugün bi kız "yastayım sanki simsiyah giyinmişim dedi." Biz neşeli iken bile siyah giyiyoruz ama yinede sen bilirsin.

Adını bilmediğim kuşlar uçuyor üstünde, alaycı gözler ile süzülüyorlar üstünde, göz yaşların neşe özgürlük her birine...

İncir de çok enteresan bir meyve. Kurut ister marmelatını yap olmadı reçelini pekmezini yap yetmedi şarkısını yap filmini yap.

Ben artık hayatımda bir tatsızlık yaşadığımda hemen uçak biletimi ayarlayıp 2-3 günlüğüne Las Vegas'a kafa dağıtmaya gitmek istiyorum.

Sınavda bildiğim soru çıkınca mutluluktan çözemiyorum.

Bazılarının beyin kanaması riski hiç yok.

Önceden bayramda gelen misafirler okulu falan sorardı şimdi şekerini yiyen wireless şifresini soruyo.

Saldır deyince saldırıyor sevin deyince seviniyorsun. Fikrin yok refleksin var. Pavlov'un köpeği desem anlamayacaksın. O yüzden çomar diyorum.

9 voltluk pil gibisin dilimi değdirmek istiyorum.

İnsanlar hem sevgilisi olsun hem de onunla kafasına göre takılsın istiyor. Nerede zenci de o beyaz göt?

Uzaktan uzağa kesiştiğiniz birileri varsa bırakın öyle kalsın bence. Yakınlaşınca çözünürlük aşırı aşırı düşüyor!

Atletizm'de Türkiye'nin erkekleri dövüş sporlarında kadınları da koşuda madalya aldı. Sosyal mesaj gibi sonuç...

Pisa Kulesi'nin İtalya'da olmasından dolayı eğik harflere İtalik dendiğini biliyor muydunuz? Bilemezsiniz tabi şimdi uydurdum.

Sabah bin bir zorlukla yaptığı makyajı akşam hiç üşenmeden silen bir varlıktan bahsediyoruz. Sizi mi silmeyecek Allah aşkına yapmayın beyler.

Olacaktı bir çift güzel bacak iki de güzel meme followers rekoru kırmazsam adam değildim. Hani öyle bir durumda zaten adam değildim.

Kulak memesi kıvamında koca aranıyor.

Savaş çıktı twitterdasınız diyo napim aq evladı tankım mı var benim?

43 numara kadın ayağı mı olur ya? Çocuğuna terlikle vurmaya kalksa çocuk beyin kanamasından ölür.

Allah kimseyi otobüse binmeye çalışan teyzelerin önüne düşürmesin. Teyze teyze değil Osmanlı akıncısı, Fatihin fedaisi Kara Murat.

Asgari ücret gibiyim kimse benle geçinemiyor.

Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

Babam şuan kardeşimin gönderdiği "sa npyn" mesajını okumaya çalışıyor. Bir türlü çözemedi. Hiç karışmıyorum. Ne hali varsa görsün.

Beni çok kırdın diye çıkışıyor bazıları. Vallahi ben kimseyi kırmadım onlar çatlaktı zaten.

Bok altın olsaydı fakir götsüz doğardı.

Çakmak doğada üç yüz yılda, arkadaşlarımın yanında on dakikada kayboluyor.

Dünyadaki en güzel et, erkeğin başındaki ettir bence. Yani bu kadar kadın yanılıyor olamaz.

Fişi prize tek seferde sokan insanların, bu dünyaya ait olmadıklarını tespit ettik.

Gizlice taksimetreye bakmaya çalışırken sol gözüm taksicinin kucağına düştü.

Hadi durmayın öyle sevinçlerle coşalım, mutluluklara doğru hep beraber koşalım.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

İki diş şarjım kaldı ne demek lan batarya yerine sarımsak mı takıyon telefona.

İki yıldır bayan futbolu izliyorum, daha hiç maç bittikten sonra formasını çıkartan olmadı.

İstediğin kadar şehirli ol, bütün bağlarını kopar, geçmişe sünger çek. Köyden o peynir gelecek.

İyi ki varsın bir yana da, iyi ki sana aşık olmuşum dedirtebilmek ne güzel bir şey.

Japonya'nın da derdi bitmiyo amk, yanardağı bunlarda depremi bunlarda tsunamisi bunlarda. Küçükken hep beraber ekmeğe mi işediniz ne yaptınız.

Kaç yıldır öğrenciyim, daha bir tane bile yakışıklı okul müdürü görmedim.

Kafataslarında beyin yerine tilki taşıyan kızlar var.

Karışık çerez tabağında, Antep fıstığına abanan adamdan her türlü sinsiliği beklerim.

Kuğulu Parka gidip kuğuları kimse yemiş mi bir bakayım, kaz ve ördeklere de simit atayım. Maksat kafam dağılsın biraz.

Kusura bakmayın da çirkinin tabii içi güzel olacak, başka şansı mı var?

Millet bunalıma girince kendini temizliğe verir. Ben temizlik lafını duyunca bunalıma giriyorum.

Neşeli bir şeyler çal hayat. Ama ne olur benden değil.

Okusaydım adam olacaktım, simdi milyarderim! (Ali Ağaoğlu)

O'nu mutlu edip gözlerinin içinin güldüğü an yaşadığım hazzı, hiçbir şeyde bulamıyorum.

O'nun kalbindeyim, başka yerde aramayın beni.

Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela, sikke sikke ödüyodun.

Pc donuyordu gittim elektrikli battaniye aldım. Üzerine attım şuan f-16 gibi.

Sanırım en son öpülerek uyandırıldığımda, beşikte yatıyordum.

Selçuklu Devletinizi sadece 75 kuruş farkla Büyük Selçuklu olarak almak ister misiniz, yanında 8'li soğan halkası da var.

Sesini duymak güzel ama üstüne bir de gülüşünü duyduysam o gün bana bayram olur.

Sevgiliden nazlı biri varsa o da kahvaltıdaki zeytindir. Ben çatallıyorum o kaçıyor, ben çatallıyorum o uçuyor. Sinirden masayı yiyeceğim.

Süt veya peynir reklamlarındaki inekleri, hep erkeklerin seslendirmesine hala anlam veremiyorum.

Şeytanla işim olmaz! Ben yalnız çalışırım.

Şimdi gidip odada kendi imkânlarımla atom parçaladım desem annemin soracağı ilk soru: Hep yerlere döktün dimi?

Trip atan erkek dünya ahiret bacımdır.

Vejateryanların parayla yediği salatayı, lahmacunun yanında bedavaya veriyorlar.

Yaşım kaç olursa olsun, boş salıncak görürsem sallanırım.

Yaşlı kadının ter kokusu, ruh durumunu iyileştirici etki yapıyormuş! Duydunuz kızlar ölünüz bile para yapıyor.

Bakmak İsteyeceğiniz Düşünür Sözleri
Yorumlar
Yorum yaz